Mokyklos viešųjų pirkimų organizavimo ir tvarkos aprašas 2017

Atsisiųsti: Mokyklos viešųjų pirkimų organizavimo ir… tvarkos aprašas 2017

—–

PATVIRTINTA
Raseinių specialiosios mokyklos
direktoriaus 2017 m. liepos 3 d.
įsakymu Nr. V-64

RASEINIŲ SPECIALIOSIOS MOKYKLOS VIEŠŲJŲ PIRKIMŲ ORGANIZAVIMO IR VIDAUS KONTROLĖS VYKDYMO TVARKOS APRAŠAS

I SKYRIUS

BENDROSIOS NUOSTATOS

1. Raseinių specialiosios mokyklos viešųjų pirkimų organizavimo ir vidaus kontrolės tvarkos aprašas (toliau – Aprašas) nustato Raseinių specialiosios mokyklos (toliau- Mokykla arba perkančioji organizacija) tarptautinių, supaprastintų ir mažos vertės pirkimų (toliau – pirkimai) organizavimo ir vidaus kontrolės tvarką, apimančią perkančiosios organizacijos poreikių nustatymą, pirkimų planavimą ir iniciavimą, pasirengimą pirkimams, jų vykdymą, pirkimo sutarties sudarymą ir įgyvendinimą.

2. Perkančioji organizacija, organizuodama ir vykdydama pirkimus, turi užtikrinti racionalų biudžeto ir kitų lėšų naudojimą, pagrindinių viešųjų pirkimų principų, konfidencialumo ir nešališkumo reikalavimų laikymąsi.

3. Perkančioji organizacija, planuodama ir vykdydama pirkimus, įgyvendindama pirkimo sutartis, vadovaujasi Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymu (toliau – Viešųjų pirkimų įstatymas), jo įgyvendinamaisiais teisės aktais, Lietuvos Respublikos civiliniu kodeksu, kitais įstatymais ir perkančiosios organizacijos priimtais teisės aktais.

4. Apraše vartojamos sąvokos:

4.1. Pirkimų iniciatorius – perkančiosios organizacijos vadovo ar jo įgalioto asmens paskirtas darbuotojas, įvertinantis prekių, paslaugų ar darbų poreikį ir koordinuojantis (organizuojantis) perkančiosios organizacijos sudarytose pirkimo sutartyse numatytų įsipareigojimų vykdymą, užtikrinantis prekių pristatymo, paslaugų teikimo ir darbų atlikimo terminų laikymąsi, prekių, paslaugų ir darbų atitiktį pirkimo sutartyse numatytiems kokybiniams ir kitokiems reikalavimams, taip pat inicijuojantis ar teikiantis pasiūlymus dėl pirkimo sutarčių pratęsimo, keitimo, nutraukimo, teisinių pasekmių tiekėjui, nevykdančiam ar netinkamai vykdančiam pirkimo sutartyje nustatytus įsipareigojimus, taikymo.

4.2. Pirkimų organizatorius – perkančiosios organizacijos vadovo ar jo įgalioto asmens paskirtas darbuotojas, kuris perkančiosios organizacijos nustatyta tvarka organizuoja ir atlieka mažos vertės pirkimus, kai prekių ir paslaugų pirkimo sutarties vertė nesiekia 20 tūkst. Eur, o darbų pirkimo sutarties vertė – 25 tūkst. Eur.

4.3. Rinkos tyrimas – kokybinės ir kiekybinės informacijos apie realią bei potencialią prekių, paslaugų ir darbų pasiūlą (tiekėjus, įskaitant ir rinkoje veikiančias Viešųjų pirkimų įstatymo 23 ir 24 straipsniuose nurodytas įstaigas ir įmones, jų tiekiamas prekes, teikiamas paslaugas ir atliekamus darbus, užimamą rinkos dalį, kainas ir pan.) rinkimas, analizė ir apibendrintų išvadų, pagal kurias priimami sprendimai dėl pirkimų vykdymo, rengimas.

5. Kitos Apraše vartojamos sąvokos yra nustatytos Viešųjų pirkimų įstatyme ir kituose pirkimus reglamentuojančiuose teisės aktuose.

6. Pasikeitus Apraše nurodytiems teisės aktams ir rekomendacinio pobūdžio dokumentams, taikomos aktualių jų redakcijų nuostatos.

II SKYRIUS

VIEŠŲJŲ PIRKIMŲ ORGANIZAVIMAS IR VYKDYMAS

7. Viešuosius pirkimus organizuoja ir vykdo:

7.1. viešojo pirkimo komisija (toliau – Komisija);

7.2. pirkimo organizatorius (Aprašo 4.2 punkte nurodytais atvejais).

8. Komisija dirba pagal Mokyklos direktoriaus įsakymu patvirtintą darbo reglamentą.

9. Vykdant mažos vertės pirkimus, vadovaujamasi Viešųjų pirkimų tarnybos nustatyta mažos vertės pirkimų tvarka (toliau – VPT nustatyta tvarka), taip pat Viešųjų pirkimų įstatymu, Lietuvos Respublikos civiliniu kodeksu ir kitais teisės aktais.

III SKYRIUS

VIEŠŲJŲ PIRKIMŲ PLANAVIMAS, INICIAVIMAS IR PASIRENGIMAS JUOS VYKDYTI

10. Perkančioji organizacija, rengdamasi pirkimui ir (ar) norėdama iš anksto pranešti tiekėjams apie pirkimo planus ir reikalavimus, gali prašyti rinkos ekspertų, taip pat nepriklausomų ekspertų, institucijų arba rinkos dalyvių suteikti konsultacijas ir jas gauti (Viešųjų pirkimų įstatymo 27 straipsnis), taip pat gali iš anksto CVP IS paskelbti pirkimų techninių specifikacijų projektus pagal Informacijos viešinimo CVP IS tvarkos aprašo, patvirtinto Viešųjų pirkimų tarnybos (toliau – VPT) direktoriaus 2017 m. birželio 19 d. įsakymu Nr. 1S-91 „Dėl Informacijos viešinimo Centrinėje viešųjų pirkimų informacinėje sistemoje tvarkos aprašo patvirtinimo“, nuostatas.

11. Kiekvienas pirkimų iniciatorius pirkimo organizatoriui biudžetinių metų pabaigoje ar einamųjų metų pradžioje (vėliausiai – iki sausio 31 d.) pateikia preliminarias planuojamų biudžetinių metų viešųjų pirkimų poreikio pažymas, kurių forma yra šio Aprašo 1 priedas (toliau – pažyma apie poreikį), dėl prekių, paslaugų ir darbų viešųjų pirkimų įtraukimo į Mokyklos viešųjų pirkimų planą, taip pat – kitą reikiamą informaciją pirkimams vykdyti.

12. Pirkimų organizatorius, gavęs iš pirkimo iniciatorių Aprašo 11 punkte nurodytą informaciją, iki kiekvienų metų vasario 28 d.:

12.1. pirkimo iniciatorių pateiktoje informacijoje nurodytiems darbams, prekėms ir paslaugoms pirkti priskiria Bendrajame viešųjų pirkimų žodyne (toliau – BVPŽ) nurodytus kodus;

12.2. vadovaudamasis Viešųjų pirkimų įstatymo ir Numatomos viešojo pirkimo ir pirkimo vertės skaičiavimo metodikos nuostatomis, apskaičiuoja numatomų pirkimų vertes;

12.3. iki kalendorinių metų kovo 10 d. teikia Mokyklos direktoriui tvirtinti pagal Aprašo 3 priede pateiktą formą parengtą ateinančiais kalendoriniais metais numatomų pirkti perkančiosios organizacijos reikmėms reikalingų darbų, prekių ir paslaugų planą (toliau – pirkimų planas). Į pirkimų planą neprivaloma įtraukti mažos vertės pirkimų. Patvirtintas pirkimų planas, esant reikalui, gali būti peržiūrimas ir tikslinamas. Patikslinus pirkimų planą ir gavus Mokyklos direktoriaus pritarimą, pakeitimus pirkimo organizatorius skelbia ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo pakeitimų patvirtinimo.

13. Pirkimų organizatorius kasmet, ne vėliau kaip iki kovo 15 dienos, o ją patikslinęs,- ne vėliau kaip 5 darbo dienas nuo patikslinimų patvirtinimo, Centrinėje viešųjų pirkimų informacinėje sistemoje (toliau – CVP IS), skelbia tais metais planuojamų vykdyti tarptautinių, supaprastintų (išskyrus mažos vertės pirkimus), pirkimų, atliekamų per centrinę perkančiąją organizaciją (išskyrus mažos vertės), supaprastintų pirkimų pagal Viešųjų pirkimų įstatymo 25 str. 3 ir 4 d., taip pat apie vidaus sandorius, suvestinę (toliau – suvestinė). Suvestinėje informacija nurodoma ir Suvestinė skelbiama, vadovaujantis Informacijos viešinimo Centrinėje viešųjų pirkimų informacinėje sistemoje tvarkos aprašu, patvirtintu Viešųjų pirkimų tarnybos prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės direktoriaus 2017 m. birželio 19 d. įsakymu Nr. 1S-91 (toliau – Informacijos viešinimo CVP IS tvarkos aprašas).

14. Pirkimų Suvestinė nekeičiama, jeigu dėl Mokyklos nenumatytų aplinkybių iškyla poreikis ypač skubiai vykdyti pirkimų plane nenurodytą pirkimą arba kai konkretaus pirkimo metu keičiasi informacija, kuri apie šį pirkimą nurodyta pirkimų plane.

15. Informacija apie konkretų pirkimą ar vidaus sandorį Suvestinėje tikslinama iki šio pirkimo ar vidaus sandorio pradžios. Jei perkančioji organizacija nusprendžia nevykdyti tam tikro pirkimo ar vidaus sandorio, toks pirkimas ar vidaus sandoris nėra pašalinami iš Suvestinės, o Suvestinėje pažymima, kad pirkimas ar vidaus sandoris nebus vykdomas.

17. Pirkimo iniciatorius dėl kiekvieno pirkimo parengia Paraišką (2 priedas) ir pateikia Mokyklos direktoriui.

18. Direktorius, gavęs paraišką ir suderinęs numatomą sutarties vertę su pirkimo verčių apskaitą vedančiu darbuotoju (pirkimo organizatoriumi), paveda pirkimą vykdyti atitinkamai pirkimo organizatoriui arba Komisijai.

19. Pirkimų iniciatoriaus funkcijos:

19.1. atlikti rinkos tyrimą dėl potencialių tiekėjų;

19.2. įvertinti galimybę prekes, paslaugas ir darbus pirkti naudojantis Centrinės perkančiosios organizacijos (toliau – CPO) elektroniniu katalogu ir pirkimų pagrindime pateikti vieną iš toliau nurodytų siūlymų:

19.2.1. pirkimą vykdyti naudojantis CPO elektroniniu katalogu, jei jame siūlomos prekės, paslaugos ar darbai atitinka pirkimo iniciatoriaus įvertintus perkančiosios organizacijos poreikius ir pirkimas negali būti vykdomas efektyvesniu būdu racionaliai naudojant lėšas;

19.2.2. pirkimą vykdyti nesinaudojant CPO elektroniniu katalogu. Kartu turi būti šio siūlymo argumentuotas paaiškinimas, jeigu perkančioji organizacija pagal teisės aktus privalo užtikrinti, kad prekių, paslaugų ir darbų pirkimai būtų vykdomi naudojantis CPO elektroniniu katalogu tais atvejais, kai jame siūlomos prekės, paslaugos ar darbai atitinka perkančiosios organizacijos poreikius ir perkančioji organizacija negali jų vykdyti efektyvesniu būdu racionaliai naudodama lėšas (argumentuotas paaiškinimas privalomas tik tada, kai pirkimo vertė didesnė kaip 10 000 Eur (be PVM) ir/arba pirkimui atlikti vykdoma skelbiama apklausa);

19.3. rengti pažymą apie poreikį;

19.4. rengti pirkimo objekto techninę specifikaciją, vadovaujantis Viešųjų pirkimų įstatymu bei VPT rekomendacijomis, ir pateikti ją atitinkamai komisijai ar pirkimų organizatoriui;

19.5. užpildyti Paraiškos formą kiekvieno pirkimo procedūroms atlikti;

19.6. rengti atsakymus į tiekėjų paklausimus apie pirkimo objektų technines specifikacijas;

19.7. teikti atitinkamai komisijai ar pirkimų organizatoriui visą reikiamą informaciją pirkimo dokumentams parengti ir pirkimo procedūroms atlikti;

19.8. koordinuoti (organizuoti) perkančiosios organizacijos sudarytose pirkimo sutartyse numatytų jos įsipareigojimų vykdymą ir prižiūrėti, kad iki nustatytų terminų būtų pristatytos sutartyse numatytos prekės ir (ar) suteiktos paslaugos, ir (ar) atlikti darbai, taip pat įvertinti pirkimo sutartyse numatytų kiekio, kokybės ir kitų reikalavimų laikymąsi;

19.9. inicijuoti siūlymus dėl pirkimo sutarčių pratęsimo, keitimo, nutraukimo ar pirkimo sutartyse numatytų prievolių įvykdymo užtikrinimo būdų taikymo kontrahentui;

19.10. atlikti visus kitus veiksmus, susijusius su pirkimo procedūromis, jei jie neprieštarauja Viešųjų pirkimų įstatymui ir kitiems viešuosius pirkimus reglamentuojantiems teisės aktams.

20. Pirkimo organizatoriaus funkcijos:

20.1.vykdyti mažos vertės pirkimų procedūras (kai prekių ir paslaugų pirkimo sutarties vertė nesiekia 20 tūkst. Eur, o darbų pirkimo sutarties vertė – 25 tūkst. Eur), vadovaujantis VPT nustatyta tvarka, arba atlikti viešojo pirkimo procedūras naudojantis CPO elektroniniu katalogu;

20.2. užpildyti mažos vertės pirkimo (išskyrus pirkimus, vykdomus per CPO elektroninį katalogą) apklausos pažymos formą (4 priedas) ir šią pažymą teikti perkančiosios organizacijos vadovui tvirtinti;

20.3. parengti pirkimo sutarties projektą ir jį suderinti perkančiosios organizacijos nustatyta tvarka;

20.4. atlikti visus kitus veiksmus, susijusius su pirkimo procedūromis, jei jie neprieštarauja Viešųjų pirkimų įstatymui ir kitiems viešuosius pirkimus reglamentuojantiems teisės aktams.

21. Komisijos nariai, ekspertai, pirkimo organizatorius, pirkimo iniciatoriai privalo pasirašyti konfidencialumo pasižadėjimą, kurios formą įsakymu tvirtina Mokyklos direktorius, ir nešališkumo deklaraciją, patvirtintą VPT direktoriaus 2017 m. birželio 23 d. įsakymu Nr. 1S-93, ir susipažinti su Etiško elgesio viešuosiuose pirkimuose mokomąja priemone, patvirtinta VPT direktoriaus 2010 m. rugsėjo 7 d. įsakymu Nr. 1S-135 ir paskelbta Viešųjų pirkimų tarnybos interneto svetainėje adresu www.vpt.lt

22. Perkančioji organizacija gali įgalioti kitą perkančiąją organizaciją (toliau – įgaliotoji organizacija) vykdyti pirkimo procedūras. Tokiu atveju įgaliotajai organizacijai nustatomos užduotys ir suteikiami visi įgaliojimai toms užduotims vykdyti.

IV SKYRIUS

VIEŠOJO PIRKIMO SUTARČIŲ SUDARYMAS IR VYKDYMAS

23. Komisija, pirkimo organizatorius pirkimo sutartis rengia vadovaudamiesi Viešųjų pirkimų įstatymo V skyriaus nuostatomis.

24. Parengusi pirkimo sutarties projektą, Komisija ar pirkimo organizatorius suderina jį su pirkimo iniciatoriumi.

25. Pirkimo iniciatoriai nuolat stebi, ar laikomasi pirkimo sutarčių galiojimo terminų ir kas mėnesį teikia informaciją perkančiosios organizacijos vadovui apie sutarties vykdymo eigą ir naujo pirkimo tikslingumą.

26. Visais atvejais, kai vykdant sudarytą pirkimo sutartį prireikia keisti tam tikras pirkimo sutartyje nustatytas sąlygas, pirkimo iniciatorius inicijuoja pirkimo sutarties pakeitimą, priskiriamą pirkimo sutarties (sutartinių įsipareigojimų) vykdymo koordinavimui (organizavimui). Inicijuodamas sutarties pakeitimą, pirkimo iniciatorius nustato, ar:

26.1. pirkimo sutarties sąlygų keitimo galimybė buvo numatyta pirkimo sutartyje;

26.2. nebus pažeisti pagrindiniai pirkimų principai ir tikslai pakeitus pirkimo sutarties sąlygas.

27. Jeigu pirkimo sutartyje nenumatyta galimybė ją pratęsti, o prekių tiekimas, paslaugų teikimas ar darbų atlikimas yra būtinas perkančiosios organizacijos funkcijoms vykdyti, pirkimų iniciatorius privalo numatyti jų pirkimą einamaisiais ar ateinančiais biudžetiniais metais Apraše nustatyta tvarka.

28. Jeigu pirkimo sutartyje numatyta galimybė ją pratęsti, pirkimų iniciatorius, atsižvelgdamas į pirkimo sutartyje numatytų įsipareigojimų laikymąsi ir atlikęs tyrimą pirkimo sutarties objekto rinkos kainai nustatyti, įvertina pirkimo sutarties pratęsimo tikslingumą.

29. Nustatęs, kad perkančiajai organizacijai netikslinga pratęsti galiojančią pirkimo sutartį, pirkimų iniciatorius parengia pažymą apie poreikį ir pateikia ją pirkimo organizatoriui dėl naujo pirkimo įtraukimo į einamųjų biudžetinių metų viešųjų pirkimų planą arba dėl naujo pirkimo įtraukimo į ateinančių biudžetinių metų viešųjų pirkimų sąrašą, jei klausimas jo įtraukimo svarstomas einamųjų biudžetinių metų pabaigoje.

30. Jei nustatoma, kad tikslinga pratęsti galiojančią pirkimo sutartį arba padaryti joje tam tikrus pakeitimus, pirkimų iniciatorius parengia susitarimo dėl pirkimo sutarties pratęsimo/keitimo projektą ir suderina jį su pirkimo organizatoriumi arba Komisija.

31. Perkančiosios organizacijos vadovas, priėmęs sprendimą pratęsti ir/arba pakeisti pirkimo sutarties sąlygas, pasirašo susitarimą dėl pirkimo sutarties pratęsimo ir/arba pirkimo sutarties sąlygų keitimo.

V SKYRIUS

BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

32. Laimėjusių pirkimo dalyvių pasiūlymai, sudarytos pirkimo sutartys ir jų pakeitimai, taip pat pirkimo sutarties neįvykdžiusių ar netinkamai ją įvykdžiusių tiekėjų (tiekėjų grupės atveju – visų grupės narių) ir ūkio subjektų, kurių pajėgumais rėmėsi tiekėjas ir kurie su tiekėju prisiėmė solidarią atsakomybę už pirkimo sutarties įvykdymą pagal Viešųjų pirkimų įstatymo 49 straipsnio 5 dalį (jeigu pažeidimas buvo padarytas dėl tos pirkimo sutarties dalies, kuriai jie buvo pasitelkti), sąrašai skelbiami CVP IS, vadovaujantis Informacijos viešinimo Centrinėje viešųjų pirkimų informacinėje sistemoje tvarkos aprašu, patvirtintu VPT direktoriaus 2017 m. birželio 19 d. įsakymu Nr. 1S-91 „Dėl Informacijos viešinimo Centrinėje viešųjų pirkimų informacinėje sistemoje tvarkos aprašo patvirtinimo“. Minėtą informaciją CVP IS skelbia pirkimų organizatorius.

33. Visas ataskaitas, vadovaujantis Viešųjų pirkimų įstatymo 96 straipsnio nuostatomis ir pagal VPT patvirtintas tipines formas bei reikalavimus, rengia ir teikia pirkimų organizatorius.

34. Visi su pirkimų organizavimu, vykdymu ir vidaus kontrole susiję dokumentai saugomi kartu su pirkimų procedūrų dokumentais Viešųjų pirkimų įstatymo 97 straipsnyje nustatyta tvarka.

______________________

Raseinių specialiosios mokyklos

viešųjų pirkimų organizavimo ir

vidaus kontrolės vykdymo tvarkos aprašo

1 priedas

(Pažymos apie poreikį forma)

RASEINIŲ SPECIALIOJI MOKYKLA

PAŽYMA APIE POREIKĮ

20__ BIUDŽETINIAIS METAIS REIKALINGŲ PIRKTI

PREKIŲ, PASLAUGŲ IR DARBŲ SĄRAŠAS

Eil. nr. Prekės, paslaugos ar darbo pavadinimas Prekės, paslaugos ar darbo trumpas apibūdinimas Preliminari 1 finansinių metų prekės, paslaugos ar darbo numatomos sudaryti pirkimo sutarties vertė Ketvirtis, kurio metu turi būti įsigyta prekė, suteikta paslauga ar atliktas darbas

Pastabos:

………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

Sąrašą parengė:

(pareigos) (vardas, pavardė) (parašas, data)

______________

Raseinių specialiosios mokyklos

viešųjų pirkimų organizavimo ir

vidaus kontrolės vykdymo tvarkos aprašo

2 priedas

RASEINIŲ SPECIALIOJI MOKYKLA

TVIRTINU

_

(perkančiosios organizacijos vadovo arba jo įgalioto asmens pareigų pavadinimas)

_

(parašas)

_

(vardas ir pavardė)

PARAIŠKA

20__ m._____________ d. Nr. ______

__________________________

(vietovės pavadinimas)

1. Pirkimo objekto pavadinimas:
2. Pirkimo objekto trumpas aprašymas:
3. Reikalingas kiekis ar apimtys, atsižvelgiant į visą pirkimo sutarties trukmę su galimais pratęsimais:
4. Maksimali planuojamos sudaryti sutarties vertė Eur:
5. Numatoma pirkimo sutarties trukmė, atsižvelgiant į visus galimus pratęsimus:

(nurodyti trukmę dienomis/mėnesiais/metais arba numatomą sutarties pradžios ir pabaigos datą)

6. Prekių pristatymo, paslaugų suteikimo ar darbų atlikimo terminai:

(nurodyti terminus dienomis/mėnesiais/metais arba datą)

7. Kitos reikalingos pirkimo sutarties sąlygos:
8. Siūloma tiekėjų pasiūlymus vertinti šiuo ekonominio naudingumo vertinimokriterijumi (reikiamą pabraukti): kaina, sąnaudos, kaina ar sąnaudos + kokybė
9. Planuojama pirkimo pradžia:

(nurodyti datą arba mėnesį)

Siūlomų kviesti tiekėjų sąrašas, jeigu paraiška paduodama dėl pirkimo, apie kurį nebus paskelbta:
Jei pasirinktas vienas tiekėjas, pagrindimas:
Pridedama:

1) techninė specifikacija;

2)planai, brėžiniai, projektaiir kiti dokumentai (jei reikalingi – išvardinti)

(pirkimo iniciatoriaus pareigos) (parašas) (vardas ir pavardė)
(data)

Raseinių specialiosios mokyklos

viešųjų pirkimų organizavimo ir

vidaus kontrolės vykdymo tvarkos aprašo

3 priedas

TVIRTINU

_______________________________

(perkančiosios organizacijos vadovo arba jo įgalioto asmens pareigų pavadinimas)

_______________________________

(parašas)

_______________________________

(vardas ir pavardė)

20__ kalendoriniais metais numatomų pirkti Raseinių SPECIALIOSIOS MOKYKLOS reikmėms reikalingų darbų, prekių ir paslaugų planas

Pirkimo objekto pavadinimas, rūšis, kodas Numatoma pirkimo apimtis (galima nurodyti planuojamo pirkimo vertę ar/ir planuojamą įsigyti kiekį (apimtį) Numatomų pirkti prekių kiekiai bei paslaugų ar darbų apimtys (jei įmanoma) Numatoma pirkimo procedūrų pradžia Pirkimo būdas Ketinamos sudaryti pirkimo sutarties trukmė (su pratęsimais) Informacija, ar bus įsigyjama iš centrinės perkančiosios organizacijos Informacija, ar bus atliekamas rezervuotas pirkimas

Raseinių specialiosios mokyklos

viešųjų pirkimų organizavimo ir

vidaus kontrolės vykdymo tvarkos aprašo

4 priedas

RASEINIŲ SPECIALIOJI MOKYKLA

TVIRTINU

__________________

(įstaigos vadovo arba jo įgalioto asmens pareigų pavadinimas)

__________________

(parašas)

__________________

(vardas ir pavardė)

MAŽOS VERTĖS NESKELBIAMOS APKLAUSOS PAŽYMA

20__ m.______________________________________d.

Pirkimo objekto pavadinimas:
Pirkimo objekto aprašymas (pagrindiniai kiekybiniai ir kokybiniai reikalavimai):
Esminės sutarties sąlygos (prekių pristatymo, paslaugų ar darbų atlikimo terminai, atsiskaitymų tvarka, sutarties pratęsimo, sutarties kainos keitimo galimybė):
Pasiūlymų vertinimo kriterijus:

Pirkimas vykdomas CVP IS priemonėmis: taip ☐ ne ☐

[]Kvietimo išsiuntimo data arba apklausos žodžiu data:

Tiekėjai apklausti: žodžiu ☐ raštu ☐

Apklausti/pateikę pasiūlymus tiekėjai:

Eil. Nr. Pavadinimas Tiekėjo kodas Adresas, interneto svetainės, el. pašto adresas, telefono, fakso numeris ir kt. Pasiūlymą pateikusio asmens pareigos, vardas, pavardė

Tiekėjų siūlymai:

Eil. Nr. Pavadinimas Pasiūlymo kaina ir kitos charakteristikos

(nurodyti)

Tinkamiausiu pripažintas tiekėjas:tiekėjo pavadinimas
Pastabos: (nurodyti, ar: gautos pretenzijos ir į jas atsakyta, ar bus sudaryta pirkimo pardavimo sutartis raštu, jei apklaustas vienas tiekėjas, nurodyti tokio pasirinkimo priežastį)
(pirkimo organizatoriaus pareigos) (parašas) (vardas ir pavardė)
Skip to content