Raseinių specialioji mokykla, įgyvendindama ilgalaikę kvalifikacijos tobulinimo
programą „Pastoliavimas specialiųjų ugdymosi poreikių turinčiam vaikui/mokiniui užtikrinant
mokymosi sėkmę ir asmeninę ūgtį“, spalio mėnesio pabaigoje respublikos pedagogus, švietimo
pagalbos specialistus, tėvus (globėjus, rūpintojus|) pakvietė į II modulį „Ugdymo aplinkos,
edukacinių užduočių, priemonių, skatinančių SUP vaikų/mokinių įsitraukimą, kūrimas ir
naudojimas ugdymo procese“. Renginyje savo profesinėmis patirtimis, įžvalgomis, sukurtomis
ugdymo priemonėmis ir jų taikymo galimybėmis, patyriminės ir projektinės veiklos reikšmingumu,
dirbant su specialiųjų ugdymosi poreikių turinčiais mokiniais, dalijosi Raseinių Šaltinio
progimnazijos, Raseinių r. Betygalos Maironio pagrindinės mokyklos, Raseinių specialiosios
mokyklos, Tauragės r. Skaudvilės ugdymo ir vaiko gerovės centro bei Raikulos (Estija)
specialiosios mokyklos pedagogai. Viešnia iš Estijos Liia Mooris – Nacionalinės informacinių
technologijų programos specialiųjų poreikių vaikams Estijoje vadovė ir rengėja – pateikė savo
praktinę patartį apie skaitmeninio ugdymo svarbą specialiųjų ugdymosi poreikių turintiems
mokiniams.
Antroje renginio dalyje dalyviai buvo pakviesti į praktinių veiklų įvairiose mokyklos
erdvėse stebėjimą. Praktikumus vedė Raseinių specialiosios mokyklos pedagogai Reda Virbickaitė,
Vaida Trumpiūtė ir Ovidijus Jurgutis.
Renginio pabaigoje organizatoriai pakvietė dalyvauti edukacijoje atnaujintoje
aplinkoje „Mokomės gamtoje ir iš gamtos“, kuri buvo įrengta prieš šešerius metus, minint
mokyklos 50 metų veiklos jubiliejų. Mokyklos teritorijoje įrengtoje lauko edukacijoje lankytojų
laukia 24 gamtiniai objektai, su kuriais susipažinti galima simbolių, vaizdinės, garsinės ir
skaitmeninės informacijos pagalba. Sėkmingai atlikę kelionę edukacinėje erdvėje, lankytojai
sužinos labai svarbią paslaptį.
Raseinių specialioji mokykla kviečia ugdymo įstaigų vaikus/mokinius apsilankyti
šioje atnaujintoje lauko edukacinėje aplinkoje „Mokomės gamtoje ir iš gamtos“ ir kartu patirti
gamtos teikiamą džiaugsmą, pažinti, smalsauti, tyrinėti.
Komentarai